طرح پنجشنبه هاى سبز را جدى بگيريم؛ سبز بودن را زندگى كنيم

بايد روح و طراوت را به جنبش تزريق كرد و هموراه آنرا زنده نگاه داشت. زنگ موبايل من هنوز سرود اى ايران است و تا آزادي ايران نيز آنرا حفظ خواهم كرد. همين يك حركت كوچك تا كنون بارها در جمعي توجه را به خود معطوف و لبخندهاي حمايتي را جذب كرده است.

پنجشنبه ها را سبز كنيم. با خلاقيت هاي فردي خودمان. به هر صورت كه ميتوانيم، آن روز به اطرافيان كد بدهيم كه سبز هستيم و سبز بودن را زندگي كنيم. با انتخاب رنگ پوشش، با ايجاد بحث، با تحريم كالاهايي خاص و هدفمند، با حضور نمادين در سطح شهر. به يكديگر يادآور شويم كه امروز پنجشنبه است، تو چه كرده اي براي نمايش سبز بودن؟

حتي يك حركت كوچك ما ميتواند جمعي را به وجود، حيات و بالندگي جنبش اميدوار كند و آنرا پويا نمايد.

فراموش نكنيم كه همين هفته هم يك روز دارد به نام پنج شنبه و من به عنوان يك نفر، يك عضو جامعه و يك عضو جنبش، ميتوانم حضور سبز خود را در جامعه نشان دهم. در انتظار منجي نباشيم و در انتظار آنكه ديگري پيش قدم شود هم نمانيم. همين پنجشنبه، شخص من.

9 دیدگاه to “طرح پنجشنبه هاى سبز را جدى بگيريم؛ سبز بودن را زندگى كنيم”

  1. ye seri kara ro hamahang konim ke anjamesh bedim
    behtare hame pishnahad bedan

  2. عالیه منکه همیشه شال سبز دارم به امید پبروزی مابیشماریم

  3. b nazare manam aliee…bayad neshun bedim ma hanuz hastim va az un hame shooro shogh hichi k kam nashode bishtar ham shode….bayad edame bedim

  4. خدا شاهده هنوز هم هرجا ميرم ماژيك سبز همرامه حداقل يه علامت vvvvvvvميزنم

  5. طرح خوبیه – من هنوز با مچ بند سبز از خانه خارج میشوم –
    من یه کتاب خاطرات دارم مینویسم . از دوستان هرکی انتشارات آشنا داره به من ایمیل بزنه

  6. فکرت عالیه.
    سبز باشید

  7. من از کسروی خوشم نمیاد ولی اوحرفهای درستی زاده
    کسروی میگفت این ملت یه حکومت به ملاها بده کاره
    حالا مبینم راست میگفت

پاسخی بگذارید

