مترو تهران ، يكي از بهترين فرصتها براي اطلاع رساني 22 خرداد

دنياي فناوري در اختيار ما است . در يك كوپه مترو ، دهها و شايد صدها گوشي موبايل همراه مردم است كه ميتوان به راحتي از تكنولو‍ژي بلوتوث استفاده نمود و اطلاع رساني كرد . در سالنهاي انتظار مترو ميتوان بين مردم كاغذهاي كوچكي را به زمين ريخت كه بر آنها » 22 خرداد ، امام حسين تا آزادي » نوشته شده باشد . ميتوان در سالنهاي شلوغ مترو از فرصت ازدحام بهره برد و اطلاع رساني كرد . مترو تهران به دليل تراكم بسيار مردم ، راههاي در رو زياد و پراكندگي در سطح شهر از شرق به غرب و از جنوب به شمال ، شايد يكي از بهترين فرصتها و فضاهاي اطلاع رساني باشد .

به يكديگر ياد آور شويم : 22 خرداد ساعت 16 حدفاصل ميدانهاي امام حسين تا آزادي . همراه شو هموطن در بند من . همراه شو عزيز .

4 Responses to “مترو تهران ، يكي از بهترين فرصتها براي اطلاع رساني 22 خرداد”

  1. 22 خرداد من که میام
    دوستامن میان
    تو هم بیا
    آزادی نزدیکه
    دلم خیلی روشنه
    این دفعه فرق می کنه
    حس خوبی دارم

  2. سلام نیماخان

    یک میل مهم را چندبار برات فرستادم جواب ندادین!!!!

  3. سلام دوست عزیز مطلب مهمی را برایتان میل میکنم لطفا خیلی سریع جواب دهید

Trackbacks

پاسخی بگذارید

