به احترام شهداي در خاکمان ، به احترام اسراي دربندمان و به اعتبار هدف مشترکمان ، نقدها را به دشمني بدل نکنيم

اين حقير خود گاهي تندترين نقدها را نوشته ام و گاهي بر خود من تند ترين نقدها رفته است . هر دو را حق ميدانم . اما فاصله بسيار است بين نقد تا دشمني و طرد .

امروز مهندس موسوي بهترين سخنان اين ماهها را گفته است . او پلوراليسم و تکثر گرايي را به روشني به رسميت شناخته است و اين قدمي بلند است در همراه شدن همه ما . از سکولار ترين طيفهاي جنبش تا دين محور ترين آنها .

بياييد قدر و حساسيت زمان را بدانيم . همه با هم بر اندازي فاشيست را هدف قرار دهيم . به موازاتش يکديگر را نقد کنيم و در نهايت چون جامعه اي دموکرات و مدني ، بر پاي صندوق آزاد حرفهايمان را يک کاسه کنيم .

بايد راه آمده را تا به مقصد همراه باشيم . رمز پيروزي ما در تکرار و تکرار و تکرار همان جمله جادويي است که از دل تجمعات و زير باتوم و چکمه حراميان حکومت جوشيد و به دلهايمان گرمي بخشيد . همان که شعار محوريمان شد و ماند :

نترسيم ، نترسيم ، ما همه با هم هستيم

6 دیدگاه to “به احترام شهداي در خاکمان ، به احترام اسراي دربندمان و به اعتبار هدف مشترکمان ، نقدها را به دشمني بدل نکنيم”

  1. سلام
    شما را از طريق بالاترين ميشناسم
    امروز به سايت جالبي برخوردم. داشتم دنبال لينكهاي آن ميگشتم ديدم شما به يكي از لينكهايش مثبت دادي.
    http://balatarin.com/permlink/2010/4/18/2017302
    خواستم بگويم آيا مي داني اين سايت اصل حرفش چيست و از جانب چه گروهي مديريت مي شود؟ من كه درمانده ام از اراجيف اين سايت.

    سايتي كه احمدي نژاد را نجات بخش ايران مي داند و ايران را براي سپاه پاسداران مي داند. آيا به نظرت مشكوك نيست؟
    تا جايي كه من يك ساعت وقت گذاشتم و ديدم تمام هدف اين سايت حمايت از مشائي و احمدي نژاد و دولت سپاهي وي است و از طرف مقابل كوبيدن روشنفكران و جنبش سبز. خواهشمند است نگاهي بكنيد به مطالب اين سايت. بعد فراتر از اينكه راي مثبت بهش ندهيد اگر توانستيد در موردش بنويسيد كه در بالاترين لينك كنيد كه دوستان فريب چنين سايت هاي دغلكارانه اي را نخورند.

    http://www.childrenofcyrus.com/fa/articles.html

    با تشكر

  2. من یه پیشنهاد دارم تا حالا هر گاه فراخوانی داده می شد.مامورین زودتر از معترضین انجا بودن.چرا از شیوه ایمیل به ایمیل استفاده نمی کنید.مثلا برای روز معلم فراخوان از طریق ایمیل بدهید.(با ذکر محل تجمع)و انها هم این ایمیل رو برای کسانی که میشناسند میفرستند.یعنی اگر شما برای 10 نفر بفرستید وانها هم هرکدام برای 10 نفر و ان 10 نفر هم به همین ترتیب.فکر کنم جمعیت زیادی بشه.رفتن به محل هم خطری نداره.

  3. بابا دم این قرص ها گرم که تا 9 ماه هنوز اثرات توهمی اش باقیه.
    بابا شما تمام شدید.
    9 دی و 22 بهمن را ندیدید/؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  4. این چیزها که من دیدم هیچ شباهتی به نقد نداره بلکه شبیه یک بدو کردن خارج نشینان تلویزیون داره،با عرض معذرت من هر وقت در سالهای گذشته برنامه هاشونو می دیدم می خندیدم ولی حالا که پای خودم گیره دارم حرص می خورم، بابا ما خودمون یه کارش می کنیم شما دخالت نکن، هر وقت پیروز شدیم پاشین بیاین قدمتون سر چشم!

  5. اتحاد مبارزه پیروزی ،پاینده باد رستاخیز سبز ایران

  6. در ادامه پیشنهاد بالا.هر چند گستردگی فراخوان رو نداره. ولی فکر کنم امنیت بیشتری داشته باشه.(چون 2 برابر ما پلیس نیست) الیته به شزطی که 1 یا 2 ماه قبل از زمان راهپیمایی این کار شروع بشه.و به نظر من میشه هر کس یعد از دریافت ایمیل.علاوه بر ارسال ان .از طریق گفتگوی خصوصی با دوستان سبز بقیه را آگاه کنه.اگر افراد زیادی هم جمع نشوند می شود آن را شکست طرح دانست ونه شکست جنیش چون جنبش چفیه ای ها اینو نمی دونند سبز باشید

پاسخی بگذارید

